tanggal 29 Dis 2010 , M'sia telah diharumkan nama oleh skuad bolasepak negara , dibwh pimpinan K.Rajagopal kerana telah mnjuarai Final AFF Piala Suzuki 2010 buat pertama kalinya . terima kasih yg tidak trhingga buat Mohd Safee Sali yg ku syg kerana telah mngubah agregat M'sia mnjadi 4 drpd 3 pada perlawanan ke-2 mlm smlm . luv u lah!


pastinya dgn kemenangan M'sia dgn Indonesia mmbuatkan negara Indonesia mnjadi btambah bengang dgn kita , bukan ? :)

dan dgn kemenangan trsebut , maka PM kita mengisytiharkan pada 31 Dis 2010 , iaitu jatuh pd hari Jumaat , smua rakyat M'sia bole bersenang-lenang , bersantai bersama keluarga , menambah anak lg sorg pada hari trsebut kerana CUTI UMUM . yeyy !

yeyy itu hnya bermakna bg mereka yg mana bos mnyatakan , "besok smua staff xpyh mai keja . opis tutop besok.."
manakala bg mereka yg mana bos mnyatakan , "besok cuti dak ? dak kan ? mcm besa na.." , pasti mereka menangis tak berlagu di dlm hati msing2 .

HAHAHA! ayt aku mmg kenot go . ne smua kes aku TAK DPT CUTI ! nahaiii..aku nynyi lagu dambaan pilu aa wey !
mmg best aa besok (Jumaat) & lusa (Sabtu - newyear) tak cuti baq hangg . gila sempoi aa kena p keja .
haha newyear aku hnya di dpn tv sahaja . hnya mnyaksikan dentuman bunga api brsama sorakan yg nyaman lg telus beramai2 . arghhh ! tension2 !

takpa . takpa . aku redha . bila lg nk blagak bkerja pada hari cuti kalo bkn skg kannn ? hehe ya ya ja aku ne . padahai..hahaha !

takpaa , habeh praktikal , kita buat surat claim elaun ramai2 skit letak atas meja bos . haa kita claim hat mana time cuti kita kna keja . charge p la lebih skit . depa kaya . hahaha :p
rasanya ckup la dulu stakat neh . nk lebih2 pon , bkn leh dpt apa . ttap kena p keja gak . hahaha selamat bekerja hanisahh !





**rasa luluh hati td dgq kak anna bgtaw takdak cuti . lalu lantas aku drive thru kan kereta ke McD . bersantapkan spicy chicken mcdeluxe bersama ayer milo . sgt nice . tapi tetap kecewa hati inii ..ohhhhhh!! byebye smua :')