selamat petangg !


last update adalah 3 minggu yg lepas . haha mmg blogger pemalas kann ? ya ahh , taktaw nk update natang pa . no howt issue skg ne . lgpun , aku ne bkn jenis yg suka sgt nk sharing sumthng ngn org HAHA . baek takyah wat blog kann ? =p

tanggal 29 dis nehh , genap sbulan dahh . bukan anniversary kapel naa? neh sbulan cukop sy berkhidmat sbagai "TRAINEE" di TMJ Mesra Travel & Tours Sdn. Bhd <3
sy hepy berada di sana even cam tak brapa nk rapat sgt lg dgn bos2 company tuh . depa baik, cuma bit strict . tuh cam takot2 nk tegoq tuh . sumua ada 4 org bos . camna tak takot kann ? =p

byk yg aku dh blajaq kat situ . mcm2 cara nk communicate ngn org dgn betoi . slama dok hidop ne bru nak taw cara yg betoi =)
sronok berurusan dgn org . but certain2 org laa . kalo yg mnyampah tuh , mmg sesungguhnya mnyampah . tehegeh2 HAHA ! utk pnempahan , company aku keja ne dok wat tmpahan thru online booking & call ja . no specific system utk travel agency . ada gak certain travel agency guna system for booking flight ticket , hotels & so on . tp aku direct booking ja .
bestt weh ckp ngn operator hotel smua . teruja ! kan suara operator smua lunak2 blaka . hehehehe =p

life aku kat SP neh pon , much better . da agak selesa . aku cuba utk bedikari , jauh pada abah tsyg sbb takmau susahkn dia dh kalo dok kat umah . msti dia nk pkiaq aku kat umah tuhh . biaq dia pkiaq psai adik sorg dah la . dah2 la aku dah bebankn dia slama ne . love u abah <3
dont worry , ur daughter here is baik2 saja :)

now tnggal xsmpai 3 bulan lg ja utk prepare utk knduri abg sulung tsyg , ABGPIT . kepapkepapkebumbum HAHA ! nk jd suami org da noo . selamat la naa . adik2 anda smua hepy anda nk menikah dah =)
cana la kann abgpit kawen ? mesti cam teruja gla . hehehe . even arwah mama takdak , tp mesti arwah pon hepy anak sulung dia nk kawen . takpa mama , anak2 dara mama dok ada lg nk tolong mana yg patot . kalo mama ada , mesti lg best kan? =')


**ujg mnggu ne kena balik aloqstaq ! baju knduri xbuat lg . hehe . tataa ! =)